۰۲۱۶۶۳۸۹۴۵۶
کارشناسی خودرو ماتریس خودرو

ماتریس خودرو ، اولین مرکزتخصصی کارشناسی خودرو تاسیس 1383

۰۲۱۶۶۳۸۹۴۵۶

کارشناسی قیمت فیدیلیتی

کارشناسی قیمت فیدیلیتی

کارشناسی قیمت فیدیلیتی

پیش فروش فیدلیتی پرایم و رسپکت پرایم – ۴۰۰ میلیون زیر قیمت بازار

کارشناسی فیدیلیتی

کارشناسی فیدیلیتی

شرکت بهمن موتور در روز ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ اطلاعیه جدید تکمیل وجه متقاضیان طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی را برای پیش فروش فیدلیتی پرایم و ریسپکت پرایم صادر کرد. کسانی که در زمان ثبت نام در سامانه یکپارچه این دو خودرو را با موعد تحویل مهر ماه ۱۴۰۲ انتخاب کرده‌اند، مشمول این طرح می‌شوند و پیامک دریافت کرده است.

برای تکمیل وجه ثبت نام پیش فروش فیدلیتی پرایم و ریسپکت پرایم  از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ فرصت دارید. واریز وجه به‌صورت آنلاین انجام می‌گیرد و برای این منظور بایدبه سامانه فروش اینترنتی شرکت بهمن مراجعه نمایند

رضه خودروها در این طرح با قیمت قطعی صورت می‌گیرد. نکته مهم این است که در اطلاعیه زمان تحویل خودرو هفته آخر آبان ماه سال ۱۴۰۲ اعلام شده است. در جدول زیر می‌توانید جزئیات مربوط به خودروهای عرضه شده در پیش فروش بهمن موتور را مشاهده کنید.

نام خودرو رنگ‌های قابل عرضه قیمت (تومان) سود انصراف درصد جریمه تاخیر ماهیانه
فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (پنج نفره) سفید / مشکی ۱٫۱۲۳٫۵۰۰٫۰۰۰ ۰ ۳
فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (هفت نفره) سفید / مشکی ۱٫۱۴۸٫۸۰۰٫۰۰۰ ۰ ۳
ریسپکت پرایم سفید / مشکی ۹۷۳٫۷۶۰٫۰۰۰ ۰ ۳

بد نیست که قبل از واریز وجه برای مشارکت در طرح پیش فروش فیدلیتی پرایم و ریسپکت پرایم، قیمت روز این خودروها در بازار را نیز در نظر بگیرید. قیمت مدل صفر این خودروها در بازار در روز ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

 

۱۴۰۲ (تومان) اختلاف قیمت پیش فروش با قیمت بازار (تومان) اختلاف قیمت پیش فروش با قیمت بازار (درصد)
فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (پنج نفره) ۱٫۵۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ۳۸۶٫۵۰۰٫۰۰۰ ۲۵٫۵
فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (هفت نفره) ۱٫۵۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ۳۹۱٫۲۰۰٫۰۰۰ ۲۵٫۴
ریسپکت پرایم ۱٫۲۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ۲۳۶٫۲۴۰٫۰۰۰ ۱۹٫۵

 

 

 

اگرقصدخرید یا فروش خودرو دارید مراقب باشیدکه کلاهبرداران با جدید ترین روشها در کمین شما هستند و یکی از بیشترین آمارهای کلاهبرداری ، در زمینه   معاملات خودرو میباشد ، در یک مقاله آموزشی جامع تمامی این روشها را برای شما شرح دادیم؛کلیک کنید و ببینید